pondělí 6. října 2014

Září

V září jsem nastoupila do druháku a  vyhlídla si tenhle rok už pátého "muže svých snů".
Úměrně s tím, jak venku přituhuje, víc a víc nadávam, jak nesnášim podzim a zimu. Když jsem byla malá, měla jsem knížku, ještě po mamce, kde byla pohádka O Lojzičce, která byla věčně nespokojená. Mluví mi z duše! :)
Minulý týden jsem měla neuvěřitelný pech, na co jsem šáhla, to jsem pokazila, nedorozumění, poleptala jsem se o laborkách z chemie a o výsledcích testů ve škole ani nemluvě. Nemůže být každý den posvícení.
Viděla jsem 1 divadelní představení - Sexuální perverze v Chicagu v Činoherním kluku (ztráta času) a 2 filmy - Norské dřevo (kniha je lepší!) a The Fault In Our Stars (ne, nebrečela jsem).
Koupila jsem si kožich a jedla v Modrém zubu, výletovala a hrála na kytaru.
 Co jste dělali v září vy?

11 komentářů :

  1. Jaký kožich? :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že nejsem jediná kdo si stěžuje na zimu venku:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. mne se the fault in our stars velmi líbilo :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi nebrečela? tak to čest tobě,já mega! :D Ale lepší film je If I stay,zkus,fakt moc krásnej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhou stranu jsem pak schopná řvát jak malý děcko, když vidím holoubka bez nožičky:D Děkuju za tip!

      Vymazat
  5. já už naštěstí může svých snů našla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zimu ráda nemám ale podzim nějakým zvrhlým způsobem ano.

    OdpovědětVymazat
  7. Podzim je pro mě nejkrásnějším obdobím roku. :)

    Just Be Yourself

    OdpovědětVymazat
  8. Máš hezký blog, stávám se pravidelným čtenářem, pokud by ses stala mým, budu ráda :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím všech komentářů!