úterý 14. října 2014

Musí se vždy držet tvého slova

Mám teď trochu oslabenou imunitu, tak jsem si dala den "voraz". V posledních dnech jsem byla v kontaktu s nemocnými, nebylo mi nejlíp a den bez školy jsem potřebovala, abych si všechno dodělala. Jo, nestíhám. Tak jsem se snažila spatlat esej na ZSV na téma Šíření eboly aneb Každej na svým písečku a mezi psaním statě a závěru vznikly tyhle fotky...
 
Poslední dobou takhle chodím pořád a je to PP - praktické a pohodlné.
Miluju střih tohohle trika tak, že jsem si koupila dvě a celkově si myslím, že jsem se v tohle stylu našla.
Už žádný mikiny a Vansky, nechte mě si teď chvíli hrát na dámu! (Ale do lodiček mě nedostanete, haha)

H&M jeans / Promod top/ Longchamp bag / Festina watch / NeyYorker shoes / Orsay trenchcoat
 

13 komentářů :

  1. Pekne fotky :)
    na blogu prebieha giveaway , budem rada ak sa zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  2. pp styl je naopak super! Hrozně moc Ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♥
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going!
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Taktiež mám veľmi rada praktické & pohodlné outfity a tento je naozaj skvelý! :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tieto fotky a aj outfit sami hodne páčia a je to krásny kontrast s pozadím! :-) Chválim
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  6. Pohodlnosť a praktickosť nadovšetko! Ten Tvoj outfit takto vyzerá, si zlatá a máš pekné vlnené vlasy. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásné hodinky a pp je ted pro mne také nejdůležitější!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jak já bych si chtěla během psaní eseje moci odběhnout do lesa !! To triko je skvělé a navíc ti ještě moc závidím vlnité vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  9. To tričko je strašne nádherné, zbožňujem tú farbu,veľmi,veľmi,veľmi.Rovnako ako aj trenchcoat. Tá téma Šírenieeboly atď je úplne meg,neviem prečo sa mi páči :D Ale wau...aj keď of course neviem čoje ZSV :D
    -Berry z blogu featherlets.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ZSV jsou Základy společenských věd a to téma možná je zajímavé, bohužel můj výtvor nikoliv(haha) Přeju hezký den! :)

      Vymazat
  10. krasne vlasy mas:) slusi

    PS: Zvu te na svuj giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím všech komentářů!